Valmisfirmade müük

ValmisfirmadKui äri alustamiseks vajalikku registreeritud osakapitaliga firmat oleks vaja paari päeva jooksul või lausa päevapealt, siis tuleb Sulle appi Amador!

Valmisfirmadest pakume osaühinguid. Tegemist on juba äriregistrisse kantud firmadega, mis ei ole alustanud majandustegevust ning milledel puuduvad võlgnevused või mistahes muud kohustused kolmandate isikute ees.

Valmisfirmade asutajaks on Amador. Valmisfirma (tuntud ka kui riiulifirma) ostmiseks sõlmivad Amadori esindaja ning ostja (ostjad) notariaalse müügilepingu.

Valmisfirma ostmisel pole vaja osakapitali panka sisse maksta! Registreeritud osakapitaliga firma puhul ei vastuta osanikud firma kohustuste eest oma isikliku varaga. Kui osakapitali sissemaksed on tegemata, siis osaühingule üldiselt omane piiratud vastutuse põhimõte paraku ei kehti. Registreeritud osakapitaliga firma võimaldab maksta lisaks palgale ja juhatuse liikme tasule ka dividende. Kui sissemaksed on registreerimata, siis ei ole võimalik osanikele dividende maksta ning firma likvideerimise korral ei tekki ka maksuvaba likvideerimisjaotist.

Valmisfirmad osakapitaliga 2500 EUR maksavad al. 350 eurot. Hind 350 eurot kehtib ühe Eesti eraisikust ostja puhul. Kahe ostja puhul on hind 360 eurot, kolme ostja puhul 370 eurot. Juriidilisest isikust ostja puhul lisandub hinnale 10 eurot ning välismaalasest ostja puhul samuti 10 eurot.

Toodud hindade puhul toimub avalduse esitamine äriregistrile elektrooniliselt ettevõtjaportaali kaudu (eeldab ID-kaartide ja kehtivate PIN-koodide või Mobiil-ID olemasolu). Avalduse kinnitamisel ning edastamisel notari poolt lisandub ühe juhatuse liikme puhul 40 eurot, kahe juhatuse liikme puhul 60 eurot, kolme juhatuse liikme puhul 80 eurot. Hind ei sisalda volikirja, milleks enamasti puudub ka vajadus. Notariaalne üldvolikiri lisateenusena maksab 60 eurot.

Konkreetse firma lõplik hind võib sõltuda ka ärinimest, äriregistrisse kandmise ajast, osakapitali suurusest vms. Firmade, täpsemalt osaühingu osade müüki ei maksustata käibemaksuga.

Valmisfirma hind sisaldab:

  •   firma ostuga seonduvat konsultatsiooni
  •   registriandmete muutmist (omanikud, juhatus, aadress, põhikiri, ärinimi jne.)
  •   notariaja broneerimist
  •   riigilõivu ning notari tasu ostu-müügilepingu tõestamise eest
  •   dokumentide esitamist äriregistrile

Alates 1. jaanuarist 2007 ei kanta äriregistrisse enam tegevusalasid. Tegevusalad tuleb äriregistrile küll esitada, kuid seda majandusaasta aruannete kaudu. Kuni firmal pole tekkinud kohustust majandusaasta aruande esitamiseks, tegevusalasid äriregistrile esitama ei pea. Valmisfirmade nimekirja leiab siit. Kui valmisfirmade nimedest ükski ei sobi, siis nimemuutus on tasuta! Alates 1. maist 2004 ei ole meil enne firma müüki enam võimalik firmasid Maksu- ja Tolliametis käibemaksukohustuslaseks registreerida. Käibemaksukohustuslaseks saamiseks tuleb avaldusele kindlasti lisada tõendid, millest nähtub, et firma on tegevust alustanud või kavatseb kohe alustada. Maksuhalduri jaoks piisavate tõendite olemasolu korral võetakse firma 3 tööpäeva jooksul käibemaksukohustuslaseks. Ning seda soovi korral tagasiulatuvalt avalduse esitamise kuupäevast. Kliendi soovil täidab Amador käibemaksukohustuslaseks registreerimise avalduse, nõustab klienti ning võtab enda peale ka asjaajamise Maksu- ja Tolliametiga.Valmisfirma ostmiseks tuleks meile esitada järgmised andmed:

  •   Ostjate ja juhatuse liikmete nimed, isikukoodid ning täpsed kodused aadressid. Kui isikul pole Eesti isikukoodi, esitada välisriigi  isikukood ning täpne sünniaeg. Kui ostjaks on firma, esitada firma nimi, registrikood ning esindaja andmed.
  •   Millise isikuttõendava dokumendi (ID-kaart, pass või ET-seeria juhiluba) alusel osanikuks või juhatuse        liikmeks saamine toimub.
  •   Osakapitali jagunemine ostjate vahel (eurodes, mitte protsentides!).
  •   Ärinimi või uue ärinime variandid.
  •   Firma uus aadress.
  •   Info volikirja kohta (kas on vaja notariaalset volikirja, kelle nimele volikiri teha).
  •   Sidevahendid (telefon, e-mail) äriregistrile esitamiseks.
  •   Teie kontakttelefon(id) ja e-mail.

Andmed saab meile edastada firma kontoris (registreerides eelnevalt konsultatsioonile), meili teel, telefoni teel või kasutades allolevat tellimisankeeti.

Valmisfirma ostmiseks vajalikud andmed saab saata siit!